錢悅、楊鎧凝兩家人同遊西樵山國藝影視城


小童星錢悅Charlotte 及「美心妹妹」Celine楊鎧凝日前跟住媽媽及婆婆同埋細佬妹去咗西樵山國藝影視城遊玩,期間在影視城內更遇到慈善電影《我們的6E班》女主角Lemon葉芷如,葉芷如即刻帶住一團八人暢遊影視城,場面勁溫馨啊。

小童星們除了參觀近期熱爆的《超時空男臣》拍攝基地外,更即時在宮殿內穿起古裝,過咗一個做皇帝同皇后的癮,而Celine和Charlotte更在故宮前即席試了吊威也,體驗了天外飛仙的快感。除此之外,葉芷如更帶住四個小朋友,去咗影城最新的糖果主題區,Lemon更帶住小朋友去挑戰糖果鏡面迷宮和11米長大滑道。

當晚Charlotte和Celine更同埋細佬妹在用膳之前,得到國藝酒店大廚教路,可以一齊DIY果汁軟糖,佢地更在席間品嚐了國藝得獎名菜─金牌手撕雞,小朋友更不停大讚好味。

翌日,Celine及Charlotte都去了酒店旁邊的奇幻水城,兩個小朋友更試了47米超長水上滑道,和幾個不同的卡通水上滑道,玩得樂而忘返。兩名童星的家長都大讚今次國藝旅程除了好好玩之外,亦可以增加咗小朋友的見識。而Celine同Charlotte更一齊表示今次旅程玩得好開心,好鐘意呢個地方。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。