韓梓亮感激粉絲支持 會繼續努力做好成績

韓梓亮TL出席鋭哥加盟面包台記者會,TL表示十分尊敬鋭哥,其實第一次大概兩年前見到銳哥係喺新城頒奬典禮後台,當其時都未有自己第一首歌,但我好記得第一次見到鋭哥時,他讚我造型好韓風,相隔兩年後再見到鋭哥,我已經正式出道,而且今年有份角逐選新人,真是十分期待和緊張。

因為臨近暑假,今年特別多活動係俾新人參加,所以曝光率都多咗,同時間亦都見到今年的新人很有實力,自己訓練都不敢鬆懈。

另外很感激一直默默係我背後支持我的粉絲和幫助我的人,每次出席活動時都見到很多粉絲拎住我的歌迷牌然後叫我個名,我真的很感動,我承諾過我會唱很多好的歌報答歌迷。

TL表示近期推出的新個係各大音樂平台都有很好的成績,要繼續努力,希望自己的音樂可以越來越多人認識。
分享一件趣事,因為出席商場活動時候, 升降機貼上有我的海報,我坐升降機時,有市民主動問這個是不是我來的, 然後他們和我合照, 十分高興!

韓梓亮表示係八月尾有一個比賽,係樂壇前哨戰,所有今年嘅新人都會參加呢個比賽,勝出者可以參與季選。TL表示為咗出席所有頒奬典禮和參加今次比賽要比最好嘅演出觀眾睇。

為咗參加今次比賽我都積極備戰,今次真係博到盡,每日凌晨兩點跑步,一星期練跳舞練三次,拉筋都拉到傷,因為稍後要出快歌,到時候又要跳又要唱,定要有好好嘅體能先可以發揮得很好的水準,同時都希望今年可以喺樂壇頒奬禮上爭取最好嘅成績,自己都好想攞奬。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。