歌手火爆象皮氣火爆同藝人Tommy一齊打交收場

跳唱女歌手孫佩儀(火爆象.Ele)日前出席影視文化項目發佈會,同場嘉賓有:歌影視藝人吳堯堯yoyo(仙樂都)。上年華享電影制作(深圳)有限公司開拍《澳囧風雲》 轉戰幕後象象大嘆日曬雨淋好辛酸,最近已經熱播上架。

問到象象 早前 Tommy梁景煌(前ATV亞洲電視藝員)同你Disney過生日,仲公然放上社交網站facebook,今次仲吾認系拍拖? 象象:吾系情侶先可以去Disney 既,我同小飛象Dumbo影相佢(梁景煌) 笑我同細路爭又會管住晒,我d皮氣咁火爆佢又吾就我,如果同佢系情侶,我諗我地日日打交都有之。
呢排忙於跟Sam哥(梁成致)學拳,黎緊比較想拍多d打既戲,都想轉型做打女。

今次拍攝Sam哥電影《極鬪5》火爆象客串演 Madam Winnie(女警)一角,有冇得打。象象:努力操練緊,到見得下人既時候,就會正式接拍打戲。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。