高潮黃建東 vs 3000呎林作

憑惡搞PPAP而為人熟悉的無綫藝人黃建東 (阿東) 近日又有新攪作,今次找來前大狀林作一齊玩:「早前在晩宴認識了林作好傾得埋,大家想一齊合作拍片。我第一個構想就是想改變他的髮型和形象,剛巧最近《有樓萬事足》的高潮女 seasun熱爆,而她又講過有2000呎屋才有高潮,剛巧林作又有3000呎大宅,所以度了一個高潮東遇上3000呎林作的故事,我另外扭轉了高潮女凡聽到3就有高潮。」

今次阿東特地帶備私伙衫、飾物和髮型用品為林作大改造:「我想佢着得rock啲,所以我去佢衣櫃度睇下佢有啲乜嘢唔同嘅衫,結果裏面清一色西裝和紳士外套,所以我要帶自己的皮褸和飾物。最初我嘗試幫佢set頭,但係佢嘅頭髮實在太厚太難搞,所以最後交俾髮型師負責。最後我為林作打造了一個韓星造型,仲化了個煙燻眼妝。」
問到林作今次對拍攝和改變形象有何感受,他十分喜歡新形象,還說一直很留意黃建東的作品:「我覺得佢好似港版波叔 (Sachs Baron Cohen),好有幽默感和創意,不停度橋又約我出嚟詳談,非常有心機和熱誠,所以無論他想怎樣做我都願意配合。由早拍到晚上我人都散,但阿東仍然精力充沛不停調整拍攝,非常犀利。」
今次阿東特地擠出 5寸事業線、著黑絲和黐了假下巴,還改了個名叫Threesome同埋不停高潮,大放笑彈。今次阿東對林作表現大為滿意,覺得他非常專業和有耐性,而且很感激他願意借出豪宅拍攝,以及他和林媽媽的熱情招待,我們拍最後一場整蛋糕整到成個廚房污糟晒都毫無投訴,非常感動。

影片:
https://www.facebook.com/derekwong726/videos/1251126798317561/

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。