皇娛樂新歌發佈會 何衍隆、哈比分享工作大計

日前皇娛樂於旺角Big Echo 舉行公司成立日及新歌發佈會,公司旗下藝人何衍隆及哈比(Cosmo劉子禮、蕃茄尤志豪、Natalie陳貝怡)出席發佈會並獻唱新歌。其他友好藝人出席包括:劉婷婷Coka、郭泇妏、林凱欣、鍾凱瞳Chloe、十仔September、崔菲嫣Faye、陳煒迪、何敏怡、林熹瞳、陳侑佐等,一同見證皇娛樂成立。

Royal 當然係好開心同感恩,同之前公司係短期合約,真係眨吓眼就過,本來都無諗過仲會有機會可以出到歌,但得到身邊好友包括現任經理人的支持,令我可以繼續向夢想出發。同時我都估唔到,我相識多年,仲都有好幾年無見的監製朋友鄭汝森係我同前公司完約後搵我俾意見我,真係好多謝佢,黎緊仲有首國語歌會同佢合作。目標:今年我希望可以出到三首派台作品,希望多工作,也希望今年係樂壇上會有少少成績。遠少少的,希望可以有一場屬於自己的演唱會。

哈比:首先感謝關心,其實已經好得7788,心情其實好緊張,之前只出過一次show,而當日演出前席都仲失失地聲,幸好有師兄royal嘅指導,先無咁緊張。

發布會完後陳貝怡趕返去劇組進行拍攝,晚上隊友蕃茄(尤志豪)好友Homan、Faye chui等人都有黎探班,對於新組合嘅期望係可以接多啲不同嘅job,我知道我地有好多嘅不足,希望大家多多包涵,至於目標係希望今年出歌順利,多啲job and show等。

何衍隆@皇娛樂新歌發佈會《有理想都錯嗎?》

哈比@皇娛樂新歌發佈會 《貓紙》

SONY DSC

郭泇妏表示很喜歡Royal今次這首歌《有理想都錯嗎?》這首歌主要是想表達有理想是沒有錯的,鼓勵年青人向住自己方向努力,同時也希望感染年青人的父母支持自己孩子想做的事,是一首很勵志的歌曲,自己已經學會唱了,也希望大家會喜歡。

劉婷婷Coka 為支持好友,中午出席完慈善遠足活動,就即刻趕到現場支持,希望未來同Royal 及哈比有合作機會。

林凱欣

SONY DSC

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。