梁承瑜Yanka 生日攪派對 獻唱歌曲會知音

昨日梁承瑜Yanka 與歌唱導師KEN 哥哥、K ONE掌門人MR.COOL於自家演藝訓練中心Kone Studio 舉行生日音樂大派對。穫40多位藝人及朋友到場賀載歌載舞。出席包括有:Edmond Ng、亞洲小姐歐陽海璇、秦芷瑤rose、禤嘉儀Ivy、劉婷婷Coka、巴金花Lily Ba、李紫彤Crystal、林祖兒等。

Yanka既生日願望係想世界和平,香港經濟繁榮,大家生活開心,末來想做多d公益活動,幫更多有需要人士,希望歌藝能夠更上一層樓,係未來一年唱多啲好歌俾大家聽。

好多謝每一位百忙抽空來支持我既朋友同fans,好開心能夠得到你們的厚愛,希望往後每一年生日大家都聚在一起。
Yanka 話仲要多謝佢師傅Ken 哥哥。如果冇佢,今日就唔會搞得個生日演唱會咁美滿,Ken哥哥勞苦功高。

多謝表演嘉賓,好拍擋Rose 同 Ivy 落力為大家演出。
演員劉婷婷Coka 同巴金花Lily Ba 出席為Yanka 慶祝生日。
Yanka 穿上公主晚裝落力為大家獻唱。

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。