李國祥、謝志豪、何展權 老友鬼鬼相約齊去健身

a_ (10)

藝人謝志豪Don、何展權Terry 齊齊相約歌手李國祥KC去健身,私底下原來佢地都幾老友,佢地幾個平時都係去開同一間位於尖沙咀嘅Pro Gymer玩健身。

a_ (1)今次佢地相約一齊去 Pro Gymer 仲搵健身教練 Frankie 及 Alex 幫佢地度身訂造私人團體班,實行齊齊練大隻。Don 同Terry 更向前輩李國祥請教學習,希望藉此改善自己不足之處,努力裝備自己。
a_ (17)原來 Frankie & Alex 均為星級健身教練,亦教過不少藝人,曾奪多個獎項,對於學員經常施以鼓勵及合適推動協助,務求學員向著目標邁進。Pro Gymer 地點便利,私穩極高,比賽級教練團隊更擁有八年以上教授經驗,更有針對性的個人訓練Program ,讓大家擁有更強健既身體。
a_ (6)

a_ (11)

a_ (16)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。