胡琳請大家不要炒碟

IMG_7060b

胡琳Body n’ Soul藍光碟修正版重新印製上市,為答謝樂迷支持,今日(19日)舉行簽名會,當日購買藍光碟的樂迷更可得到胡琳與池石鎮合唱《你最珍貴》派台碟一隻吸引數十歌迷出席。

IMG_7039

「其實之前個批碟因為印刷同壓碟個度出錯,公司發現左之後都即刻回收,花左6位數字重新印製,我地都覺得唔好意思,所以為左多謝FANS,換左貨嘅就可以黎簽番名,未買嘅仲有限量派台碟送比大家。不過之前派台碟都試過比人攞去炒,希望大家真係自己聽同收藏啦!」
IMG_7065

早前唱片公司網上召集歌迷出席簽名會,歌迷以「女友」稱呼留言打氣,弄得胡琳哭笑不得:「難得我D歌安慰到佢心靈,係短短4分鐘俘虜左佢個心!哈哈,我估佢講笑Jei,依家我係大眾女友,好多男朋友支持緊我囉!」
IMG_7060

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。