胡琳出席粉紅5公里慈善跑 宣傳關注乳癌

IMG-20161113-WA0057
胡琳Bianca出席粉紅5公里慈善跑擔任嘉賓,宣傳關注乳癌信息,Bianca坦言自己沒有運動天份:「我比較少做運動,好在屬於食極唔肥個類,所以唔做運動個體形都呃得吓人!通常去到開演唱會先會的起心肝操fit,所以今日跑步都令我好懷念舊年個演唱會,好在個唱隻碟出左,得閒攞出黎煲下!」
IMG-20161113-WA0058
活動盼公眾關在乳癌,胡琳坦言會不時自我檢查:「其實好多姊妹都會架啦,沖涼個陣check!真係好重要架,防範於未然!每年半都會搵醫生再檢查,女性呢方面真係要檢查密d,有咩異常就即刻搵醫生!」。
IMG-20161113-WA0059
同場出席的徐濠瑩亦是嘉賓之一,胡琳特意送上自己演唱會藍光碟:「我希望佢同陳奕迅可以一齊聽,有咩意見話番我知!比Eason聽我唱《葡萄成熟時》,真係好緊張啊。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。