肥媽為品牌代言 宣揚澳門文化

maria_ (7)

日前肥媽到澳門銀河酒店簽約擔任馬交牌蓮花萬應膏代言人,契仔陸浩明(6號)擔任大會司儀。一眾澳門政商界出席見證簽約儀式。

maria_ (21)

活動當然唔少得唱歌環節,肥媽同嘉琪、阿詩送上《肥媽金曲大串燒》 一口氣唱左多首經典金曲,吸引不少遊客欣賞。

maria_ (41)

訪問中蔡老闆話,馬交牌係一個澳門文化中成藥既品牌。近年想將品牌年輕化,吸引後生仔同旅客選購, 肥媽係澳門土生知名藝人,同馬交牌一樣有葡國澳門元素,好代表到澳門文化,所以肥媽係不二之選,馬交牌蓮花萬應膏會在金城中藥房出售。

maria_ (52)

肥媽訪問中話:去邊到做野都實帶住6號,因為想佢搵多啲錢,快啲賺夠老婆本結婚,最緊要生個孫比佢玩。6號就話結婚一定叫肥媽打只金牛比佢。問到代言費有幾多,肥媽就話今次唔只收代言費,仲做左馬交牌Partner,藥膏賣幾多就分幾多,肥媽真係幾識計數。
maria_ (39)

馬交牌產品系列,為深具澳葡文化色彩的中成藥。公雞為葡國的吉祥物,蘊含着信任、公正和好運的意義,馬交牌產品也秉持該信念,營運與生產製造,多年來屢獲各方用者的信賴與好評;故此,於本地塑造了穩固與良好口碑之形象。

maria_ (33)

馬交牌是澳邦藥廠主要品牌產品,產品從配方研發,包裝設計都深具澳葡色彩,產品蘊含着澳門(馬交人)堅毅不屈,努力向上,傳統包容的文化特色。馬交牌產品於選料嚴謹,配方獨特,品質要求高,彰顯澳門文化對產品高品質的要求。

澳門記者:林承祖

金城中藥房
地址: 澳門澳門氹仔望德聖母灣大馬路澳門銀河渡假城銀河渡假酒店地下G17舖
maria_ (50)

肥媽出Show 一定會帶住嘉琪同阿詩

maria_ (45) maria_ (46)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。