何佩瑜鐘意做屋邨師奶仔

Jeana_ (1)

何佩瑜 (Jeana) 從來出演的角色都係靚靚女女,但她在後日(5日)港台播出的《人間有情》之單元《蘋果的故事》中,卻飾演一名與兒子相依為命、性格孤僻的單親媽咪Apple,其角色由頭殘到尾,冇得扮靚之餘,仲要畫深黑眼圈,頭髮蓬鬆,不過Jeana不知幾鍾意,直情大讚是她入行以來的最靚角色。

Jeana_ (3)

Jeana笑說:「如果撇除鬼妝同死人妝,呢次係我印象中好深刻造型,因為我好鍾意個劇本,好想劇組化到我愈醜愈好,加晒黑眼圈,膚色就印尼姐姐咁,但我望住塊鏡見到個造型,係令我好易入戲,我好開心接到呢套戲,呢個角色係我有史以嚟最鍾意同最美嘅角色,我所謂嘅美,係指可以俾我喺戲中發揮得淋漓盡致嘅美。」
Jeana_ (9)

劇中的Jeana是個極之草根的屋邨單親媽咪,每日湊仔、落街買餸、在茶餐廳打工洗碗,對旁人施以援手感到抗拒,其後更衍生另一個故事。其實Jeana在拍攝時正值炎夏,所以每次去後巷、街市拍戲都熱到抽筋,不過她拍得開心,尤其喜歡飾演其囝囝的小演員趙啟嵐,Jeana稱:「呢個小朋友好聰明,同佢拍戲一啲都唔困難,好好玩,佢記性仲好過我。最好笑係啟南第二日同我拍戲時,係衝埋嚟攬住我,嗌我Jeana媽咪,嗰一刻我就明白如果自己仔女咁樣衝埋嚟嗌自己係會好冧架。同埋今次成個拍攝團隊好落力,雖然係港台劇,但拍出嚟嘅效果係同電影冇分別。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。