馬嘉均不怨親熱戲被刪 家人向­徐頴堃教戲­

ma_ (3)
馬嘉均­(­馬仔­)­和­徐頴堃­(Erica)­日前為­ViuTv­拍攝「三一如三」實況處境劇,並於天台取景,­馬仔危站天台邊緣面不改容,僅依靠一條繩作為­安全措施,「其實我又唔係好驚,因為本身都冇­畏高,唯一失望就係本身呢場戲同Erica­有拉扯同親熱嘅場面,點知導演臨時話安全問題CUT­左!我本身係因為呢場戲先接架咋,哈哈,可能­導演見到我之後,擔心Erica­嘅人身安全掛!­講笑­JEI­,其實有得拍劇已經好好,依家拍到上左癮,希­望有多D­機會比我就好喇!」­
ma_ (1)

初次拍劇的馬仔坦言,最想飾演警察角色,「我­覺得好有型,揸住支槍叫咪郁個下好有震攝力!­拍戲成日可以做唔同嘅角色,真係好過癮!」。

ma_ (2)

而同場的徐頴堃亦是劇壇初哥,唯有向哥哥徐偉­棟討教,「我始終主持出身,導演都叫我戒甩主­持腔!呢日嘅角色要我由朝喊到晚,好在導演滿意收貨,搞到聲沙都抵啊­!其實前一晚都打比亞哥(徐偉棟)問佢意見,­分析左好耐劇本。」

現時自由身的­Erica­靠自己接工作,向影視界正式發展,「我本身係­一個慳妹,係冷河期間試過2­個月冇工開,好在家人都不斷介紹朋友比我識去­擴闊圈子,去多D­活動等人記得自己。」­

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。