黃淑儀、韓馬利、朱盈盈、葉文龍、姜皓文齊撐周中師傅代言「原味雞」

IMG_ (11)

周中師傅代言及推介的鮮凍「原味雞」,在康怡廣場吉之島AEON STYLE旗艦店上架,同日舉行推廣活動,除了周中師傅領軍親自示範「原味雞」最佳烹調方法外,更邀請到同是烹調能手的GiGi姐黃淑儀、中國小姐全國季軍朱盈盈(Zenia)、韓馬利、曾偉權及傑出年青華人葉文龍等助陣,銷情令老闆戴先生大感意外,一天之內要兩次補貨。

IMG_ (3)

有周中及GiGi姐兩位高手壓陣,加上Zenia客串美女助手請現場僱客品嚐「原味雞」,三點與五點兩場的示範,僱客把她們團團包圍。姜皓文在五時許神秘出現,令現場氣氛更熾熱,GiGi姐更請他吃雞脾。黑仔說:「之前聽過『原味雞』很有雞味,今日食過周中師傅用簡單方法煮嘅雞脾好滋味,唔講仲以為係新鮮雞!」

而周中及GiGi姐都擦出火花,GiGi姐表示,烹調各家有各法,沒有最佳的方法,只有最適合自己口味的菜譜,周中師傅也非常認同。

IMG_ (4)

朱盈盈:「今日各串做助手好開心,特別見到咁多前輩,她們都好nice,教識我好多嘢,原來隻雞唔駛解凍就可以煮,而且仲咁好食,後來黑仔哥出現,GiGi姐叫我係人群中請黑仔哥入嚟,其實當時我好緊張,因為之前我唔識佢架,好彩佢好好人,如果唔係就瘀囉!」

IMG_ (9)姜皓文神秘出現,令現場氣氛更熾熱,GiGi姐更請他吃雞脾。

IMG_ (10)「原味雞」老闆戴先生對展銷活動非常滿意。

IMG_ (6)朱盈盈(Zenia)請現場僱客品嚐「原味雞」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。