唐紫睿約鄧穎芝蒲吧睇激戰

z

女子格鬥真人騷《G1格鬥會》,在剛過去的周末和周日橫跨兩集,連播由同樣兩戰全勝的唐紫睿(Hazel)及「Van仔」鄧穎芝對壘、在無任何護甲下堅揪的五場回合激戰。

2

昨晚Hazel和Van仔更相約大班朋友到酒吧一齊睇比賽,其實這場賽事十分緊湊,幾個回合甫開賽Van仔都被技術及靈活度較佳的Hazel打中面門,但之後Van仔都可衝入Hazel核心內圍抱腰撞到地上,扭作一團進行地戰,Van仔一直在上方力圖取得騎乘優勢(top mount)出拳,但Hazel勝在能夠把學到的都活用到擂台上,幾次轉閉鎖式防衛(close guard)成功化解危機,更伺機使出三角絞(triangle)及十字固(arm bar)等MMA精采技術,可惜都因時間及力量不足,被回合鐘聲及Van仔的蠻力瓦解其攻勢。

cap2

到最後一round,Hazel凌空使出arm bar,把Van仔鎖得臉色發紫幾乎投降,但Van仔仍可捱到完場,結果經裁判判定,Van仔以點數98比91勝出,悉力以赴的Hazel亦雖敗猶榮。

cap1

今場賽事非常精采,大力Van仔除了數次將Hazel成個抱起樁落地之外,混戰中更拉低Hazel bra top險些露點,事後Hazel說:「差少少露點,好彩Van仔有察覺鬆手,其實嗰晚我冇黐乳貼,如果咁樣唔覺意露點就真係唔抵,好大犧牲啦。」原來當日唐媽媽亦有到場,睇完阿女比賽之後,嚇到周身唔舒服,Hazel表示:「嗰場我輸咗後,媽咪有上台,佢驚到胃抽筋,痛咗幾個鐘,我仲記得佢上台時第一件事就話我打咩比賽,我一路喊佢一路幫我抹眼淚,好似細個咁,其實好感動。」

8Hazel和Van仔因比賽而友情昇華,Hazel稱:「噚晚同Van仔睇得好開心,我哋嘅朋友都有一齊嚟睇。我打完呢場之後整親條腰,因為Van仔太大力,佢舉高我然後撻落地下,我撻親條腰,跟住嗰兩三日都郁唔到,但我好多謝van仔,如果唔係佢,我唔會showoff到呢幾個我練得咁辛苦學番嚟嘅嘢。」
5

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。