莊思敏遭借名呃護膚品 望客戶小心提防

1
曝光率甚高的莊思敏(Jacquelin)不時出席公開活動及經常獲客戶送贈各類產品,不過昨日她卻在facebook公開表示遇上騙子,借其名義呃美容護膚品,她在fb寫道:「‎騙徒嘅手法,有客戶告訴我有位自稱我公司同事向他索取產品,說是我要試用一下。我重申,我沒有這位姓胡的公司同事,不要以我名義攞著數。如果你懷疑被騙了請inbox我,我要找他出來。」

2

事緣前晚有美客產品客戶向Jacquelin查詢,問及是否有胡姓同事以莊思敏名義索取護膚品試用,但Jacquelin查核後,發現公司未有此人,所以相信有人借她名義搵笨,Jacquelin說:「個客有打俾我confirm,但我問咗公司同事係冇呢件事,冇姓胡呢個人,所以我擔心有人混水摸魚,攞咗我哋個名去拎產品試用或者攞著數,希望啲客戶如果收到不知名來電索取任何產品嘅話,其實可以喺我嘅網上公眾平台親毛問我,咁就唔使有不必要嘅誤會同麻煩。呢啲事我以往未試過發生,希望客戶小心為上。」
3

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。