大學女神Shirley 自彈自唱新歌冧同學仔

9

FFx女子組合成員Christy考DSE絶job江湖,另外三位好姐妹Shirley楊澤怡、Ceci李詩詠、Mizaki潘穎琳就繼續大學巡演活動,連踩中大兩場,恆管,和專業教育學院等演岀,三女勁歌熱舞,現場所見,同學反應熱烈,熱爆全場,大受歡迎。

7

8

同是大學生的Shirley表示會快將推岀首次單曲自彈自唱既《一生一世》, 保證同學仔個個聽完都岀pool(有拖拍),獲全場同學仔高呼Shirley萬歳做「大學女神」。

2

三女更大膽創新,除Encore跟同學仔台上大合唱跳洗腦歌《MKpop》外,還落台跟所有同學仔大玩拉龍,跟現場打成一遍,全場大呼亢奮盡興,同學更讚FFx現場表演真係好氣氛,難怪做左廿幾場大學巡演,仲不停有大學演岀機會通告接唔停。
Video:

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。