HGO Infinity 新春献唱-《地圖》台下坦言有壓力

1

日前,HGO Infinity 四小花擔仼由奇華餅家呈獻,香港影視明星體育協會(扶老)慈善機金舉辦的慈善盤菜宴的壓軸表演嘉賓。四位成員在台上獻唱歌曲《地圖》,以及即將推出的新歌《旅途》。贏得台下近三千人熱烈掌聲!

2

演出過後,成員在後台接受訪問時承認有壓力。隊長Neko坦言:最近好緊密排練新歌新舞,今次第一次係台上跳出新排的舞步,所以有D緊張。” 成員Sasa 則多謝從《地圖》推出後,一直支持HGO Infinity的Fans,更表示:「每一次嘅活動佢地都會到場支持,真係好感動!因為佢地,我地先可以將困境變做動力,所以新歌《旅途》我地會更努力,唔會令Fans失望!」

HGO四位成員在台上表演《地圖》及《旅途》

3

同場遇上資深影視藝人王俊棠,成員更送上《地圖》單曲的CD。棠哥親切地教導成員簽名技巧,更和四小花鬼馬合照,䀆顯幽默本色! 其後,成員Sophy表示:「一直以來都係螢幕上見到棠哥,今次第一次見到佢,要多謝佢對我地嘅提點,同埋佢真係好風趣幽默!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。