36C 姚紫茵奪得性感女神冠軍

19

日前姚紫茵Bonnie於Boss Club參加女神選舉贏得女神名譽。當晚有一班朋友去左打氣,包括有:許嘉浩Karl、艾美琦、男神BB、曾德華Andy 、男神Flow。

11

當晚好多謝艾美琦同Karl送左個36C紅色內衣比我做情人節。雖然無情人同我過節,但我都好開心,因為得到呢個性感女神做我既情人節禮物。當晚我心中既男神都有到場,但零交流同零接觸,合照都無影到,不過我都好開心,有一班朋友來支持我,日後大家可以叫做性感女神姚紫茵。

IMG-20160217-WA0066
IMG-20160217-WA0067
Bonnie感謝DJ 經理人公司Spicy Catz Asia DJ Missycecibabe 和 Marketing Director Begin Ho 全力支持今次既選舉!令她受寵若驚!
13

男神BB為左支持姚紫茵參加女神比賽,所以叫左一班好友Karl、艾美琦、許安婷一齊去撐場。好開心Bonnie無令大家失望勇奪冠軍。

9

男神Flow對Bonnie係咪有意思?佢就咁答:「花有意隨流水,流水無意戀落花」,邊個係落花同流水,就無人知啦。原來男神Flow早前係一間吧選男神,仲攞左個第一,所以就比人叫男神Flow。不過男神BB就透露Bonnie唔鐘意大隻佬,咁大家明白啦。

8許安婷還特意小丸子打扮到場撐姚紫茵

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。