周秀娜鄭伊健宣傳電影《我的極品女神》王晶變身「喬布晶」

IMG_ (22)

周秀娜及鄭伊健今日齊齊在北京出席3月上畫電影《我的極品女神》發布會,發布會名稱為「iGirl新品發布會」,擺明玩Apple產品發布會概念,監製王晶變身「喬布晶」,介紹iGirl周秀娜出場,鄭伊健就以全球首位用家身份,上台又攬又抱,體驗這個「機械人女僕」產品。
電影由愛奇藝影業和星王朝有限公司聯合出品,號稱「史上陣容最強網絡大電影」。發布會上,「喬布晶」介紹過iGirl這款人工智能機器人女友後,娜姐以「001號機械人」從一個盒子中現身。王晶於會上笑稱電影導演不好當,只好藉助科技轉型產品經理,希望藉這款產品提升現代人的幸福感。

IMG_ (3)

王晶介紹娜姐這個機械人在片中有三種使用模式,包括「家政」、「女俠」和「親密」,笑稱係「男人的未來」,更請了電影中男主角鄭伊健上台親身體驗。當伊健啟動了「女俠」模式後,即以娜姐作擋箭牌,避開司儀追逼;再啟動「親熱」模式後,就當眾與娜姐呈現各種抱抱動作,包括伊健自言最喜歡的《鐵達尼號》「You jump I jump」從後抱腰。

IMG_ (14)

娜姐接受訪問時表示,電影上年拍完,估唔到一直到今日咁凍嘅情況下至見番伊健:「真係寧舍溫暖,我哋仲諗住今晚同全部工作人員一齊食火窩,夠曬暖笠笠。」娜姐仲大讚伊健係極品情人,份人長情又細心肯幫人,完全諗唔到有咩缺點。她說:「我覺得身邊嘅另一半除咗愛你同對你好之外,令你放心都係一個好大嘅優點,我相信伊健已經做到,我都希望將來自己可以識到個令我放心又錫我又有安全感嘅男朋友,不過最好要有伊健咁靚仔喎。」

IMG_ (2)

故事大綱:

男人一生,只為尋找一個完美情人……
如果係個機械人,又得唔得?

失戀不離三兄弟嘅曉峰(鄭伊健 飾)、尊尼(何浩文 飾)同朱雲(林子聰 飾),齊齊被3個港女女友怒飛,有晚曉峰飲大咗,網購咗又索又「愛回家做…家務」嘅iGirl機械女友001(周秀娜 飾)返嚟。尊尼同朱雲跟買啦,就買咗都正嘅002(文凱玲 飾),同仲正嘅003(鄭欣宜 飾)返嚟。

曉峰先入為主,覺得記憶體唔同真正回憶,就算001係一個如何體貼嘅女人,佢始終不能有人類感情,所以即使001服侍周到,曉峰都若即若離。直至有次001瞓身救佢,曉峰先知原來自己早已對001有feel。曉峰教識001做人GF嘅道理,尊尼同朱雲仲有樣學樣,輔導埋002同003……

以為大團圓結局之際,3個港女前度因愛成恨,返嚟K.O. 3個 iGirl女友……

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。