[音樂] C AllStar為拍新碟「生於斯」 清晨旺角穿梭馬路來回幾十次

C_AllStar_ (6)

今年是4人男子組合C AllStar成軍6周年,來自不同大專歌唱比賽,四個都是冠軍級,成軍後以街頭表演吸人氣和經驗,成功打響名堂,由旺角街頭唱到紅館大舞台,為紀念這個動人時光,推出的新碟「生於斯」特別選在旺角街頭影封面留紀念。

Print

拍攝當日C AllStar天未光已整裝待發,清晨六時旺角集合,趁人潮未現就拍街景,四子在攝影師指示下穿梭馬路兩旁,來回走了幾十次,一時扮正經一時要活潑,部份成員還未睡醒打亂腳步,百厭星陳健安 (安仔) 搞事,要正經時竟然突襲身後的吳崇銘 (阿King),連累隨後梁釗峰和何建曦 (Jase) 幾乎撞埋一堆,攝影師更瞓身趴在地上取景。

C_AllStar_ (5)

事後安仔坦言求學時期與同學仔唱通宵K之後,試過逛天濛光的旺角街頭,與晨運客擦身而過。不過釗峰就第一次,他說:「我平生首次咋,聽講旺角係『健力士世界紀錄大全』全球人口密度最高既地區,第一次踏足無乜人既旺角,感覺好奇妙。」Jase笑言C AllStar近年與「馬路」好有緣,之前拍《上車咒》MV走勻全港十幾條馬路,又唱又跳,今次為影封面來回馬路幾十次,King笑說:「上次我哋四個面貼咗符咒,嚇襯唔少途人,今次見到樣都嚇襯唔少晨運客。」旺角都有晨運客?King說:「好多晨運客一早就推住架車……」Jase笑說:「嗰啲唔係晨運客,人地推住架車開工呀!」四子大笑,果然未瞓醒。

C_AllStar_ (4)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。