莊思敏澳門排位賽炒車

IMG_ (11)

莊思敏明日會在澳門參加明星蓮花挑戰賽,與周秀娜、苟芸慧、余文樂、劉浩龍和方力申等爭奪冠軍車神寶座。不過今早Jacquelin於澳門進行排位賽時卻不慎炒車,好彩車毀人未傷,她亦已在微博向大家報平安。

IMG_ (6)

今早Jacquelin駕駛8號車進行排位賽,中途突然失控撞欄,撞到成個車頭散晒,Jacquelin事後說:「撞車係自己衰,因為俾師兄(劉浩龍)追住就心急,就想遲啲收油,點知遲咗收油入彎就失控,所以撞咗埋牆,好似波子機咁撞幾吓,搞到塞住晒後面啲車。」

IMG_ (4)

雖然炒車,但Jacquelin又不致於太驚恐,「又唔係好驚,自己衰遲收油啫,好彩師兄冇撞埋嚟。ok啦,個人冇事,希望聽日成績好啲,因為而家明星賽排緊第三位,而家架車整緊,如無意外冇乜大問題,架車係整得到,可以如期出賽。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。