Tommy、火爆象、Ele唔介意 執FFx二攤

8

日前火爆象、Ele、前ATV藝員Tommy梁景煌、ATV星光5 楊銘,及同前輩金光北上去南寧,演出。據知本來最初期系搵FFx,後期FFx 爆紅新聞出街,大會決定改用 火爆象、Ele、Tommy梁景煌等人。

6

為今次演出Tommy更為火爆象、Ele 新歌【沉淪的天使】排舞

火爆象.Ele:換人可能因為佢地一夜爆紅,身價百倍人地驚太貴請五起換人,所以我好多謝佢地。

4

Tommy:離開atv後 現在TVB跳Show同出面接Show,黎緊Kary 新MV都搵左我幫手,仲有幫象象排新歌,所以最近都會一齊出席表演活動。

1

火爆象好友Kary隻舞都完成得8899,即將開拍MV,之後打算北上發展搵人仔,本來佢都一同去南寧演出,不過工作撞期未能同行。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。