Icy 為 Magic Gals 組合發展 唔比Neko 見鬼

IMG_ (10)

魔術跳唱女子組合Magic Gals三位成員楊穎妍Icy、盧婉婷Neko和劉芷盈Mizer,上年岀道就勇奪新城國語力新人王獎項,並加入新城做DJ,現在Icy和Neko主持恐怖熱線節目。

IMG_ (1)

Neko一有時間就喜歡船河,吸多啲陽氣,節目陰氣太重哦。由細到大都對靈異東西非常著迷,包括鬼片和靈異小說,一直也是恐怖熱線的超級粉絲。冇諗過有幸由恐怖熱線既嘉賓可轉為主持這香港最長壽的靈異節目。

IMG_ (7)

雖然Neko係一個見唔到鬼但超級想見到鬼既人,甚至諗過想搵師傅幫開眼,每次有師傅上黎做嘉賓都成日問師傅點可以見到鬼,但Icy每次都叫師傅都唔好幫Neko開眼,話會令運氣差,影響左組合發展就吾好啦,所以先放棄呢個念頭。

IMG_ (8)

至於Mizer就主持音樂節目,笑言係節目中喜歡見生人多啲,會開心啲。

三人現正選歌當中,準備再戰樂壇!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。