鄭欣宜為瑞士護膚品牌代言「唔減肥都靚」

7

邀請身形纖瘦的女星及女模拍攝美肌護膚品產品的廣告或代言人,早已成為定律;不過這個傳統瘦的美學,終於由憑自然自信、擁健康形象的鄭欣宜(Joyce) 打破。

2

最近Joyce廣告接唔停,繼接父親秋官棒拍攝位元堂養陰元電視廣告後,近日她更獲高級瑞士有機護膚品牌 Swiss O Beauty Expert賞識,擔任首位代言人,今次廣告商請來Joyce出任美容院及產品代言人的原因,主要是認為她形象正面、自然及做回自己,與品牌的風格十分脗合,基於大家理念相同,首次合作非常愉快。

3

日前廣告商特意找來攝影大師張文華操刀,為Joyce拍攝一輯既自然又清新的廣告硬照。當日Joyce穿上素色裝束,由星級化妝師江中平為她化上清新裸妝進行拍攝,對於整個拍攝,Joyce大為讚賞:「今次能夠得到呢個工作機會,我真係好開心,比賺到嘅酬勞更開心;同埋成個合作團隊都好好,成件事係好順利、好開心、好幸福,我覺得影出嚟嘅相好靚,好滿意,希望出到嚟大家都鍾意。」

6

Joyce顛覆了瘦人美學傳統,而且更自訂了一套美麗新標準,「我覺得女人只要自信、自然、健康、做番自己,唔使食藥,無添加,唔使盲目地減肥,都可以有好多人覺得你靚同埋會有好多人鍾意。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。