「14巴港男」放監袋兩皮 Coffee送唇印祝放監

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

改篇自高登神作三部曲最終篇的壓軸話題猛片《壹獄壹世界‧高登闊少踎監日記》昨日上畫,電影公司為配合宣傳而特別炮製的「實況踎監體驗有錢派」流動水飯房囚車,亦湊巧於昨日完滿結束,最後一位參賽者「14巴港男」趙詠明成功挑戰踎監7日,贏得二萬元獎金,其孖生兄長更到場迎接細佬「出冊」。

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

《壹》片女演員林芊妤(Coffee)特別到場出席放監儀式,趙詠明除了檻火盤及被Coffee以碌柚葉拍頭外,Coffee更送對方一張印有唇印的祝福卡,希望對方有美好人生。Coffee表示,以前都有看過趙詠明被前女友兜巴星的短片,「佢一定好愛佢女朋友,因為呢個男仔跪喺度俾女仔打14巴,如果有男仔可以俾我摑14巴,我覺得可以同佢一齊,同埋值得原諒。」她又稱自己不會打男友,但會咬:「我成日咬到我啲男朋友瘀晒,開心唔開心都會咬佢,肉緊吖嘛。」

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

單身的Coffee被問到會否考慮趙詠明?她笑說:「佢都係一個好男仔,要了解吓先,我又唔係以貌取人,可能我同佢食過餐飯了解過覺得適合我呢,冇人知架,我都祝福佢。」她覺得坐過監都可以做男朋友,唯獨不喜歡紋身漢。

IMG_ (12)

趙詠明成功取得二萬大元,揚言會請家人食飯,他更豪氣地向在場記者說:「請埋你哋囉,錢之嘛!」其孖生兄長與他如同餅印,所以不時被點錯相,趙詠明卻說:「冇問題,食得鹹魚抵得渴,一家人冇計較!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。