《壹獄》爆慾火話題 張建聲撩低胸Coffee去佛光街

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

男神王宗堯、張建聲(Justin)、鄭欣宜(Joyce)、李梓言、林芊妤(Coffee)、崔碧珈、張松枝、許家傑和趙永洪今日現身西九龍中心,出席暑假人氣猛片「《壹獄壹世界‧高登闊少踎監日記》正式入冊」宣傳活動,會上首次公開播放電影宣傳片,其實這部戲是「大咪」何家駒最後遺作,故片中亦有大咪出鏡,令人懷念。

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

會上分別舉行Justin上磅儀式及眾演員齊玩估潮語遊戲,Justin今次為配合兇殘監犯「阿積」的角色增肥60磅,由原來140磅谷至200磅,現時其體重只餘163磅,足足瘦了兩個碼;而幾位女演員亦悉心打扮,李梓言一身鮮綠低胸裝十分搶眼,但當中以Coffee最性感,酥胸半露打出4寸事業線引死人,在場龍友更加影唔停,Justin則戲言要相約Coffee逛街。

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

近期甚具話題性的「慾火佛光街」,coffee馬上落閘:「呢個話題喺我身上好敏感喎,我會reject同學識say no。」提起這敏感話題,難免令人聯想當日Coffee發生的「廁所gathering」事件,她笑說:「只係攬攬錫錫,而家我連同男仔出街唔夠膽,有少少創傷後遺症,雖然有遇到啱嘅追求者,但都拒絕咗,想諗清楚啲,同埋依家想做嘢先,我事業心比較重。」

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

「慾火佛光街」一事近期成為網民熱話,張建聲亦承認多年前在澳洲時,與當時女友情到濃時有「happy經驗」,但現在就肯定不會再發生;而王宗堯亦說:「我以前公司喺佛光街嗰頭,嗰度好開揚,都唔明點解會發生咁嘅事。」

此外,崔碧珈和李梓言均表示不怕被Coffee搶鏡,因為她們會輪流性感,崔碧珈透露自己剛做完智慧齒手術,醫生還叮囑她不要吹風。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。