鄭欣宜意國 4型格做型 (圖輯)

ZD.Bologna_JOYCE_LVR-6637

鄭欣宜(Joyce)於本月中遠飛意大利佛羅倫斯,獲邀出席由世界知名高級時裝店LuisaViaRoma主辦的第10屆FIRENZE4EVER盛會。Joyce憑着一口流利英語、樂天性格及對時尚潮流打扮的觸覺,令她在以「ORIENTAL OBSESSION」為主題的盛會上彰顯東方美,且更深受海外媒體歡迎,在著名雜誌《VOGUE》及《Elle》意大利版、《GQ》法國版和德國的《ICON》等,都有她的報道。

IMG_0837

今次在LuisaViaRoma概念店展示的品牌超過500個,來自世界各地的潮流blogger、designer及國際媒體在造型實驗室(Style lab)合力打造最前衛的時尚大片。作為亞洲區代表之一的Joyce亦首次嘗試Style lab的四個不同造型,當中她最鐘情以Diesel黑白條紋西裝配Le Silla黑白尖頭高跟鞋、拎着Benedetta Bruzziches金色手包的女強人look。

IMG_3647

Joyce說:「我覺得呢套衫係女強人feel,我自己好鍾意,因為嗰套衫好似係我呢段時間最想做嘅嘢,好配合我嚟緊新歌個theme──只要你有自信去做每一件事係爭好遠,大家都會感覺到。我相信如果喺一年前要着住呢套衫,我一定唔夠膽企喺條街,仲要係旅遊景點,仲要有好多遊客喺度,就咁着個bra周圍走,但係我覺得呢次好似墮入一個角色,好似一個角色扮演。」

D.Bologna_JOYCE_LVR-6631

另外一套花裙復古造型,穿上Etro真絲連身裙配Shourouk Double Zulunecklace頸飾,已打造一個不一樣的Joyce,「着住嗰條長裙,我覺得好意大利旅行、好似去放假嘅感覺,我特別鍾意亦都因為好唔同我平時着開嘅衫。若果正常我見到呢條裙掛喺度,我係唔會揀嚟着,因為好花哩花碌又開胸,但係成個感覺好配合,我哋又喺個玫瑰花園度影呢輯相,所以我最鍾意係呢兩套。」Joyce大讚四個形象都好正。而披上Marni深綠色大衣和Gianvito Rossi海藍色高跟鞋,襯Giancarlo Petriglia撞色蛇皮手袋的造型,也令Joyce增添型格。

D.Bologna_JOYCE_LVR-6401

這次短短幾天的歐洲之旅,讓Joyce大開眼界,但她最希望做到的,並不是要推廣加大碼女生又肥又靚的訊息,要推廣的反而是一種態度,「無論一個人嘅size係點,好瘦或者好肥,都有個人嘅風格,呢樣係一種態度。每一個人都有美麗嘅地方,值得我哋去發掘同埋欣賞。」

D.Bologna_JOYCE_LVR-6348

 

IMG_0863

IMG_0886

 

D.Bologna_JOYCE_LVR-6314

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。