欣宜變身潮肥妹 出席意大利fashion盛會 (附圖輯)

42

世界知名高級時裝店LuisaViaRoma今日開始(10日-12日)一連三日,於意大利佛羅倫斯舉行第10屆FIRENZE4EVER盛會,鄭欣宜(Joyce)將聯同香港人氣女王周秀娜(Chrissie)、內地歌手吳莫愁及韓國偶像BoA,以獲邀嘉賓身份出席盛會。是次盛會主題為「ORIENTAL OBSESSION 85年的時尚歷程──15年的網路開拓」。

IMG_ (22)

從來時裝活動都是model天下,但今次時裝盛典卻邀肥妹仔Joyce成為亞洲代表之一,原因就是睇中Joyce肥得來開心積極,而且懂得打扮,以行動證明肥人都型得起。事實上,近一年的Joyce在形象上明顯有變,由過往casual打扮愈走愈型,近月她更以「8 look」拍了8條視頻,顯示其不同形象,有trendy型女、維多利亞淑女、牛女、運動look、及pink lady等,造型豐富,彰顯肥妹仔都可以型,玩百變都冇問題。

IMG_ (24)

昨日Joyce和周秀娜已分別起程飛去意大利,Joyce表示對今次時裝之旅感到緊張又興奮,「我急不及待快啲去到,今次係第一次做有關時裝嘅工作。其實佢哋搵我時,我都好愕然,吓,你搵我?係咪搵錯人呀?因為諗起時裝,你會諗起一個好model身材嘅人,點會諗起一個肥妹仔?原來佢哋搵我係因為覺得肥妹點解唔可以着靚衫呢?肥妹都可以好trendy,肥妹都可以好stylish,都可以好有個人着衫風格。我知道LuisaViaRoma每一年都會搞兩次呢個FIRENZE4EVER活動,請晒世界各地嘅blogger去參加,今次有幾個blogger我平時自己都有follow,所以我一見到佢哋一定要集郵啦;同埋今次大會想推廣亞洲市場,所以就搵咗四個好唔一樣、各有範疇嘅亞洲女仔過去,有BoA、吳莫愁同周秀娜,仲有我。我哋去到後每一個人都要襯一個style lab,就係去到LuisaViaRoma嘅concept store入面,由二百幾個brand入面去襯三套自己鍾意嘅衫,我哋四個女仔都應該襯到好唔一樣嘅嘢出來,所以好期待。」

IMG_ (28)

起行前,Joyce已透過LuisaViaRoma的網店選好活動戰衣,尤其挑選了很多Dolce & Gabbana的衣服;同時她為配合主題「ORIENTAL OBSESSION」,又揀了一些金色的衣飾,因為金色在中國傳統上可以代表lucky。

IMG_ (31)

近一年Joyce簽了新經理人公司及唱片公司,加上比前長大,故她一直希望在形象及表達上有所改變,但卻遇上困難,「首先我肥咗好多,令到我喺香港好難買衫,於是迫於無奈喺網上買衫,但原來咁樣都好開心,因為choice多咗。其實初初都好辛苦,我哋做artist每一次出event都希望着唔同嘅衫俾大家睇,但係下下自己買就會好貴,初初諗有冇得借衫呢?又借到唔到喎,冇 size,人哋肯借我都着唔落,所以自己買囉。我成日覺得衫要着得靚,我諗有好多肥妹一個錯誤嘅諗法,我肥就要搵啲大size鬆身衫去遮,但我從來都唔覺得咁樣係一件好事,你要搵一啲 fit你、啱size嘅先係靚。」

41

至於周秀娜亦心情甚high,已在意國的她透露為此行已作好準備,她說:「準備好自己嘅心情啦,其實我準備咗啲衫過嚟,同埋我今次好開心被邀請,因為平時我都好鍾意上網買嘢,好鍾意 online shopping,同埋今次佢哋係旗艦店開幕,所以我除咗準備衫之外,另外我都準備咗個篋,希望將個篋裝到滿晒咁返去。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。