雨僑韓國旅遊 食朱古力屎餅 (附圖輯)

雨僑早前去美國賭城登台掘金,之後即赴韓國旅遊吃喝玩樂。韓國出名美食多兼為shopping聖地,但沒想到她甫抵埗,竟第一時間喫「屎餅」,原來她光顧了位於仁寺洞內一家吃豆沙的食店,她笑說:「其實間嘢好出名!佢哋係整麵包同朱古力造嘅『屎餅』,但真係好甜。我本身唔好甜嘢!所以食到個樣咁慘!」

身為網絡美容教主,雨僑當然特別留意韓國的最新美容產品,兼可順道為其美容生意做資料搜集,有次她蹓躂一間護膚店時,驚見身邊突然有木乃伊出現,當堂被嚇一跳,她笑說:「真係木乃伊!係由頭包到落腳,仲要佢行出街都覺得自己無咩嘢先覺得得意。」

韓國整容全球知名,問雨僑此行會否想過修改容貌,她說:「我之前有諗過不如割雙眼皮,但我有個friend上次去韓國整完,成半年都未復原,佢整完之後,我見到個效果唔係咁啱我!其實我自己化妝都純熟嘅,所以唔好懶,都係自己化啦!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。