電影《大鬧天宮》主題曲廣受網友喜愛 樂壇新人鄭家星進軍內地出碟

電影《大鬧天宮》連破首映日最高、單日最高、最快破億等華語片紀錄,在內地票房突破7億元,而香港創作歌手、在電影《大鬧天宮》中飾演哪吒的鄭家星(Carlson)所獻唱的電影主題《愛在天地動搖時》,演釋得鏗鏘有力、激情澎湃,獲得網友的一致的好評。

由於在內地引起廣泛迴響,鄭家星所屬的唱片公司巨人娛樂決定趁勝追擊,進軍內地巿場,希望能於今年三、四月為鄭家星在內地推出其個人專輯《天亮之前,我愛你》,並將《大鬧天宮》主題曲《愛在天地動搖時》收錄在內。鄭家星說:「呢首歌係想表達即使強如孫悟空咁樣宇宙最強o既強者,最終都敵不過愛情,而注定一生都得唔到愛情o既孫悟空,內心允滿住強烈o既悲哀同無奈。」鄭家星透露在演繹這首歌曲時,完全進入了歌曲內,試過在錄音室時唱到眼濕濕。

鄭家星很開心歌曲受到大家喜愛,他說:「得到網友認同,對於即將喺內地推出唱片o既我嚟講,等於打咗枝強心針。《大鬧天宮》呢套戲花咗四年時間先完成,所以主題曲都用咗三年幾去籌備同制作。因為時間充裕,歌曲錄好之後,隔一段時間再聽,覺得某啲位感情拿捏可以再細緻啲,副歌可以再唱得激昂啲,前後總共錄了四次,o依家大家聽到o既作品,係我認為最完美o既版本。」

鄭家星表示很榮幸可以參與《大鬧天宮》這套電影,和周潤發、甄子丹、郭富城等巨星前輩合作,他說:「呢套戲我第一次嘗試吊威也,同丹哥、城城都有對打戲份,但全部係藍布景拍景,動作戲我哋係分開拍,拍o既時候完全想像唔到出嚟效果喺點,所以睇戲時好有滿足感,有朋友話哪吒腳下面o既風火輪道具好逼真,原來佢哋睇唔出根本就冇道具,全部係後期加工。」

樂壇新人鄭家星現年23歲,他17歲出道,拍過電影《葉問》、《葉問2:宗師傳奇》、《浮城》及《大鬧天宮》。去年鄭家星在台灣和香港推出個人專輯《天亮之前,我愛你》,即將推出的內地同名專輯會加入電影《大鬧天宮》主題曲《愛在天地動搖時》。鄭家星透露在機緣巧合之下認識了韓國作曲人Choi Joon Young,三年多前得知自己肩負唱電影《大鬧天宮》主題曲的重任後,便向Choi Joon Young邀曲,對方用了兩個星期便寫好這首歌,鄭家星一聽便喜歡,而作詞的鄧一元雖然是新人,但首次交來的歌詞便獲通過,大家可說是一拍即合。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。