森美小儀現身美食博覽上演「Q 嘜創意廚神大激鬥」 自薦拍Q嘜廣告 大放笑料

美食博覽又來臨,今年亮點除了掃平貨,更有森美小儀即席上演廚神大激鬥!是日森美和小儀於會展出席香港優質標誌局 (Q嘜)舉辦的「Q 嘜創意廚神大激鬥」,二人施展渾身解數,率領兩隊參賽者進行廚藝比拼,由Norma (DayDay Cook 創辦人)及一眾香港優質標誌局委員擔任評審選出多個獎項。森美小儀又與現場觀眾大玩問答遊戲,一眾Q嘜代表及贊助商送出多份Q嘜獎品,現場圍觀者人頭湧湧,場面相當熱鬧。

開始比賽前森美就問Norma 為什麼要搞食譜網站,Norma就說原來她要讓老公學懂廚藝,煮好東西給她吃!森美即笑說要代表男人多謝她。

森美小儀自稱「殺女Q、可愛Q」自薦拍Q嘜廣告
別以為森美不諳廚藝,原來他是喜歡親自下廚的「暖男」,今日率領參賽者煮食時對不同材料亦十分熟悉,還拿起羅勒葉研究。在問答環節期間森美提到Q嘜認證更笑稱:「Q嘜標誌有三個Q,而我就是殺女Q!」小儀亦不甘示弱:「咁我就係可愛Q!」還即時拋橋自薦拍Q嘜廣告,台下Q嘜主席高舉拇指比Like 回應會考慮。

除了食物,原來森美對食物包裝都有研究!他更考現場觀眾:「你地有無留意點解開包薯片都咁嘈?因為佢嘅包裝就係想人未食都知食落會咁脆咁大聲!」

而「叱咤美食界」的小儀,要贏實在沒難度。今次活動主題是鬥創意,加上遇著常整蠱她的森美,她依然信心十足,最終小儀率領參賽者龍師傅成功奪得「最好味大獎」。

及後森美小儀談及減肥餐單,練得一身肌肉的森美即大方分享心得,二人被問到是否很多食物都要戒口,小儀則表示:「其實幾大隻要Keep fit的朋友,假日都要放鬆下同朋友食餐飯,如果唔係人生無樂趣架!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。