韓梓亮、邱美薇、姚紫茵、黃文韜出席物流公司春茗載歌載舞

2017正式出道男歌手韓梓亮(TL)最近同幾位藝人出席叔伯開嘅物流公司春茗晚宴。歌手藝人包括:韓梓亮丶邱美薇丶姚紫茵、黃文韜,擔任表演嘉賓。

TL表示早前在內地發生交通意外的傷勢已經完全康復,已經準備開始為新歌宣傳,稍後會有新歌發佈會,新歌MV就會喺下星期喺網上公開,公司都用左六位數字去製作和宣傳,希望今年我嘅成績會好好啦!
邱美薇在活動時都十分落力演唱新歌,有同台下嘅觀眾大玩遊戲,一眾藝人都令在場嘅觀眾反應十分熱烈。
姚紫茵身穿性感晚裝擔任抽奬嘉賓,台下的藍觀眾非常熱血沸騰。

好開心可以出席今次春茗晚宴,而且我哋每位嘉賓都有得抽奬,我抽到禮物係一把剪刀,可以比我平時煮嘢食用,姚紫茵和邱美薇抽倒嘅奬品都係榨汁機,非常開心。

嚟緊TL會到電台宣傳新歌,仲有機會上電視的音樂節目,希望大家多多支持!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。