女子組合Magic Gals谷胸拍攝《面包台》節目《姊妹蒲》

magic_gal (5)

女子組合Magic Gals成員Mizer劉芷盈 & Icy楊穎姸為《面包台》拍攝節目《姊妹蒲》,兩女為節目拍攝無懼天氣轉涼,谷胸上陣,配合兩部跑車拍攝,直情係跑車美人絕配。

magic_gal (6)

兩女透露節平時都好少性感裝扮,但為左個節目,決定去盡,節目內容名符其實,奉旨去蒲,吃喝玩樂,當中不乏踩界既話題,Icy講內容例如勇闖男人聖地夜總會,即場訪問光顧既客人,同埋訪問媽媽生工作辛酸史等等,Mizer強調節目順利拍攝全靠編審部做足資料搜集,才拍到真實既一面,兩人甘大個女都未去過,今次真係節目中大開眼界。

magic_gal (3)

兩女更透露Magic Gals過農曆年後會推出米莎新歌MV 講男女開心分手亦是朋友,及icy既<單車>講勵志人生不怕輸,努力向前。
magic_gal (2)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。