(美容達人楊佩佩)搶先試用日本Lekarka 碳酸注氧面膜- 即時減齡

想保持青春,又無歲月嘅煩惱真好!

所以真喺要勤力啲用有效嘅產品,減少歲月嘅痕跡!

最近留意到新進軍香港嘅日本專貴品牌「Lekarka

Lekarka旗下產品由醫生教授聯合研發,以尖端科研成分注入產品中,每款產品都高活性、穩定安全、持續有效!經過科研嘅肯定,效果一定無得呃人啦!

唔講唔知,原來Lekarka 品牌專櫃  醫美機構 已經遍布日本高端商場,而家開始喺中港澳台市場正式起航,所以買就方便好多啦!

講左咁耐,一於等我為大家介紹下我最喜愛嘅Lekarka面膜,佢喺面膜界首款高濃度碳酸注氧面膜,有激活血液正常化循環~

促進面部新陳代謝、

去角質、抗菌消炎、抗氧化、

提高肌膚彈性及美白去黃嘅功效,

佢比起傳統嘅碳酸注氧面膜更不傷皮膚,因為傳統碳酸注氧面膜喺揭離嘅時候會引起表皮嘅剝離,而為咗彌補呢個情況,Lekarka會喺外側上塗上特殊嘅泡沫凝膠,咁就可以提高保濕效果,又避免面部揭離時產生嘅負擔啦!

 

 

一盒有6 set,用法都好簡單,首先將A精華粉末倒入B保濕凝膠內撈勻,跟住再均勻搽上面度,大概敷1530分鐘,之後再將泡沫凝膠再搽上面度,等大概2-3分鐘,撕開面上面嗰層膜,再用清水過水,就靚靚啦!用完之後即刻睇到即時效果,皮膚超水潤,白淨,有光澤,你地都快啲試吓啦!

減齡效果試下就知:

https://bit.ly/34ro6yO

https://www.facebook.com/Lekarka.hk/