(美容達人楊佩佩)專業防脫DRZERO 全新推出DARKVANCE SERIES「黑髮再生系列」有效從源頭改善,預防白髮!

 

除咗好好護膚,頭髮都唔可以忽視㗎!

好多朋友都話我啲頭髮好烏黑,因為我用緊日本專業防脫DRZERO 全新推出DARKVANCE SERIES「黑髮再生系列」有效從源頭改善,預防白髮!

市面上流行針對白髮問題嘅解決措施主要有3種,分別喺1頭皮型護理/2染色洗髮水、護髮素/3染髮劑(染色)

 

DRZERO 嘅黑髮再生系列屬於「頭皮型護理 (無需染色/源頭改善/預防白髮)

因為其他措施無法從根本改善,只是暫時措施,就算喺染髮,再新生出嚟嘅頭髮依舊都喺白髮!

DRZERO 黑髮再生系列 蘊含瑞士專利黑髮新原料Darknyl、幹細胞激活成分,有效激活毛囊,配合高功效頭髮修復成分Hematin有效防脫育髮,進一步預防改善白髮問題,恢復原本髮色!

用嘅時候會聞到淡淡嘅薰衣草+甜橙味,非常清新芳香,用咗一段時間後,脫髮減少了,頭髮變得更加烏黑,而且無矽、無硫酸鹽、無礦物油、無合成色素、無對頭髮有害成分,所以大家可以放心使用!