(美容達人楊佩佩)卡倫萬用膏,佢除咗消炎修復了得,連鎖水都一樣得,真喺濕疹救星!

呢排天氣終於轉冷,似返個冬天喇!

不過皮膚就變得好乾,尤其好似我有濕疹敏感底嘅搽咩都好難鎖住水份,要成日補搽先夠潤!

最近用緊有好多藥劑師、醫生同護士都推介嘅

卡倫萬用膏,佢除咗消炎修復了得,連鎖水都一樣得!

連美國濕疹協會都推薦嘅Ointment萬用膏,真喺保濕嘅首選!

 

因為萬用膏喺保濕產品之中,油分比例最高,當中嘅大麻籽油有極佳嘅保濕作用,就好似幫皮膚加咗層保護膜咁,能有效鎖住皮膚水份!

而且純天然,無類固醇、無藥性、無防腐劑、無酒精,同時做到消紅、保濕、修復、止痕等6重功效!

用咗幾日之後,皮膚明顯變返柔軟,冇咁乾,本身有啲甩皮同想起敏感,而家都變返好啦,濕疹皮膚必備!

網站及社交平台:

Website:www.carun.info/

Facebook:https://www.facebook.com/carunhk/

銷售點:

萬寧藥劑部、Sodamall、華潤堂、指定藥房

網購:

HKTVMALLbig big shop、士多Ztore

官方Facebook旗艦店