(美容達人楊佩佩)FemiPro私密妥有效舒緩女性敏感部位不適!

女性嘅敏感部位特別脆弱,當抵抗力變差嘅時候就好容易誘發念珠菌及發炎,所以大家日常都要好好護理啊!

 

FemiPro 私密妥長效淨本膠囊:5效合守護私密健康!

蘊含美國專利蔓越莓 VitaCran® 萃取,其花青素能抑制細菌依附,加速其排出體外。

法國專利洛神花萼,幫助改變細菌叢生態,維持私密健康。

4重私密益生菌能促進私密處微生態平衡,產,有效改善私密不適症狀。

菠蘿酵素能維持私密處嘅弱酸pH值, 降低泌尿感染機會及消炎功效,降低私密處產生異味嘅煩惱。

膠囊採用LABCOT® GFU3 專利3層包埋技術,能抵擋胃酸 完整保護養份。

臨床實證,1天就能速效抑菌,24週能減少89%感染率,而且健康0添加,無人工色素、無防腐劑、無藥性、無激素、無重金屬,所以大家可以放心服用!

日常護理:每日1次,每次2 

特別呵護每日1次,每次4

跟住再配合使用,功效更加顯著!

FemiPro 私密妥抑菌舒緩噴霧:一噴即妥 99.9%抑制私密惡菌

FemiPro私密妥抑菌止痕噴霧通過SGS檢測實證,對白色念珠菌、克雷白氏桿菌、綠膿桿菌、金黃色葡萄球菌、大腸桿菌等私密惡菌抑制率高達99.9%

有效預防發炎、 止痕止痛,即時舒緩私密不適

味道喺白茶花香味,分解私密異味,內含清涼因子噴咗之後感到好清涼,非常舒適☺️

配合360° 噴頭設計,無需特別遷就噴射方向

特別添加護膚美白成分,私密健康同時護膚 

弱酸pH親和配方,平衡私密弱酸環境 

緊緻配方,收緊鬆弛私密肌

健康0添加,不含以下不良成分: Paraben防腐劑 、酒精、ALS SLES (不良界面活性劑、甘油、色素、刺激成分,所以大家可以放心使用!

使用方法:沐浴或如廁後,直接噴2-3下於私密 處,無需沖洗

或生理期時噴於衛生巾上抑菌

銷售點:

各大萬寧有售

官方網店:https://www.konwayshop.com/