(美容達人楊佩佩)每日飲「寶樹林」鐵皮石斛,輕鬆方便改善健康問題!

想身體由內而外都保持最好嘅狀態,平時除咗護膚之外,內在嘅調理都好重要㗎!

尤其喺好似我咁嘅上班一族,又住得遠,放工想返屋企煲湯都冇時間!

 

所以平時我都會飲「寶樹林」嘅鐵皮石斛,輕鬆方便改善健康問題,不過由於鐵皮石斛喺傳統名貴藥材,屬於蘭科植物,價格昂貴,所以出面都有好多仿製品,所以我會喺「寶樹林」買!

因為「寶樹林」已獲得香港浸會大學授權「香港鐵皮石斛檢定中心」認證為「正品鐵皮石斛」,所以品質有保證,可以放心飲用!

 

「鐵皮石斛超細粉」我會平時帶返工飲,一盒有28包,獨立包裝,採用真空低溫冷凍乾燥技術,石斛在-20 度低溫下將水份提取然後進行破壁粉碎,超細粉達 95%以上破壁,幼细度達 400目,保存石斛天然營養,人體容易吸收。

 

「鐵皮石斛超細粉」比起一般嘅中藥粉更加方便,配合使用寶樹林鐵皮石斛攪拌杯,效果更好,口感會黏黏地,比起一般沖水飲更佳!

 

超細粉比楓斗嘅營養價值較高,效果會更好!

除咗煲湯、攪拌飲,亦可以加入食材一起食用,就好似我今晚煲湯都加咗一包,

輕輕鬆鬆就吸收到「石斛多糖」啦!

 

而「鐵皮石斛楓斗」放假喺屋企煲湯時飲,

鐵皮石斛以莖入藥,傳統制藥方法喺用新鮮石斛莖部再經過多次烘培扭曲製成彈簧粒狀稱之為楓斗,不過經過多次烘培,部份營養因此而流失,而用傳統嘅煲湯方法去攝取石斛嘅有效成分喺會非常之低,所以我會更加推介大家服用營養價值較高及更方便嘅「鐵皮石斛超細粉」

 

鐵皮石斛有8大功效:

 1)抗三高(高血糖、高血脂、高血壓)

有降血糖功效,非常適合糖尿病患者服用。

 2)預防癌症(舒緩癌症病人喺化療或電療後嘅副作用)

 3)各種胃病的修復(胃酸過多、胃潰瘍、和胃酸倒流)鐵皮石斛能抑制幽門縲旋菌。

 4)降低血膽固醇和甘油三酯(降低血脂和血黏度,促進血液循環)

 5)輔助治療各種肝膽病(肝炎、膽囊炎、膽結石)

 6)改善睡眠質素

 7)石斛有滋潤肌膚、淡化色斑、美白補濕嘅功效

 8)滋潤眼部

「寶樹林」旗艦店地址及網站:

寶樹林鐵皮石斛旗艦店:

香港銅鑼灣怡和街 20 號地下 

分店:葵芳新都會廣場499

網站:https://tfherbs.hk/