(美容達人楊佩佩)食咗AETERNUM奧泰萊NMN Lite速效活力素,感覺身體機能、免疫力好咗好多!

為咗唔好咁快衰老,平時我飲食好清淡,盡量唔好食加工嘅食物,多食蔬菜,水果,同做運動。

即刻盡量保持健康生活都好,有時體力上都總會比以前差啲,通頂之後都要多幾日先可以復原到,覺得成日訓極都唔夠咁。

所以除左要食得健康同恆常做運動之外,我都開始發掘一啲保健補充品,希望可以維持年輕嘅體魄,令個人精神啲唔會郁啲就嗌攰。而我最近就試左由香港製造嘅AETERNUM奧泰萊NMN Lite速效活力素,聲稱可以有效提升身體機能、提升免疫力同調整睡眠等等。

食咗一排,我覺得最大嘅感覺就係個人冇咁容易攰,就算間唔中有幾日夜啲訓,第二朝嘅狀態都唔錯!我本身係一個需要訓好多嘅人,食咗NMN Lite之後,睡眠質素好咗,好少會扎醒,唔洗訓十幾個鐘都夠晒精神。訓得夠思路都清晰啲,自己無咁容易唔記得或者做錯野啦~

AETERNUM奧泰萊主要係研發有關抗衰老嘅補充品,透過補充NMN以延緩身體衰老速度,而我今次試嘅係佢地嘅入門版配方,價格相對親民。而加強版NMN Plus+就相對貴小小,所以就諗住試下隻較平價嘅NMN Lite先。

一盒有30包,獨立包裝,放入手袋拎出街都超方便。

每日食1-3包,食法都好簡單~ 倒喺舌下,

等佢慢慢溶化就得喇,粉狀好易入口同更加容易比身體吸收。

AETERNUM奧泰萊嘅產品堅持採用天然、高效及無害成份,由香港本地大學共同研製,並獲得SGSGMPHACCP認證,通過諾貝爾得獎之生物技術進行嘅慢性毒物、急性毒物及成分篩查測試,所以大家可以放心服用。

一直食左大概一個月左右,感覺係個人精神上真係有變化!聽講NMN Plus+仲可以改善到皮膚衰老問題,保護係女仔嘅終身事業,下次一於要試下^^

 

官方網站: https://www.aeternumlife.com/

HKTVmall: https://bit.ly/3kJWtVJ

Facebook: https://www.facebook.com/aeternum.life/

Instagram: https://www.instagram.com/aeternum.life/

查詢電話: 2736-6133