(美容達人楊佩佩)每日用AQUA PRO+TECH 全效防疫消毒滅菌噴霧,抗疫必備!

而家疫情咁嚴重,消毒噴霧已經成為我生活嘅防疫必需品~

 

每日我都會用 AQUA PRO+TECH 全效防疫消毒滅菌噴霧,好多酒店、商場都用緊依個牌子㗎!

AQUA PRO+TECH 全效防疫消毒滅菌噴霧,

以物理性解裂溶菌來對付細菌病毒,有效殺滅99.99%細菌病毒(包括新冠狀病毒COVID-19)H1N1甲型流感及MERS中東呼 吸綜合症等~

而且性質溫和~無副作用、不含酒精、有害化學物質、不刺激皮膚、無色、無味,

就算喺嬰幼兒、孕婦 、皮膚敏感(如濕疹)人士及寵物都可以放心使用㗎!

平時出街我會袋住輕便裝喺手袋,噴吓食物、噴吓餐具消毒一吓!

接觸過公共設施後,

一定會噴吓雙手,當搓手液使用!

返到屋企我就會用大枝裝嘅霧化噴樽,

噴吓大門手柄、地氈、鞋同衣服先入屋㗎!

就算我狗仔去完街街~

我都會幫佢噴下手仔同腳仔~

咁自然更加安心放心啦!

每日嘅使用量咁多,好快就用曬1枝喇,

所以我會配定埋環保補充裝隨時refill

60ml 輕便裝 Compact Bottle (HK$78)

300ml 霧化噴樽 Atomizing Bottle (HK$268)

1000ml 環保補充裝 Refill Pack (HK$550)

你地都快啲買嚟防疫啦!

網店立即購買:aquaprotech.com.hk

WhatsApp:9425 6346 訂購