UTO港聞|衝出香港: masklab 接受美國fintechtv越洋訪問

一週股市龍門陣,星級股評家,左起:鄧乙己老師(玄學家),驍騰原,温冠麟,楊德華,聶振邦,朱紀菲,林家亨,岑智勇,陳顯歴,黎家聰 & 鄭希鈉。

snowcare
【防疫絕招】終於有直接噴霧人身體殺菌嘅產品,仲可以殺滅空氣中嘅病菌。

【UTO港聞|衝出香港】 香港口罩廠masklab接受美國fintech訪問

還記得較早前有口罩廠masklab廣邀傳媒參觀其口罩廠生產線外,當時廠方負責人Albert陳雅博更即場在各大傳媒面前用該廠全港唯一嘅一台口罩測試機,測試林鄭cumask,成功測試出cumask原來只有82.6%性能,名噪一時。

昨日前Albert更為香港爭光,成為香港首間口罩廠,接受美國著名網台fintechtv新聞訪問,標題為「covid fighters : meet the mask makers」,認真利害,威上國際。

Albert透露接受總部位於紐約嘅Global Fintech網站訪問,十分榮幸,該網站平時主要報導fintech和blockchain新聞。

Albert回應查詢時講到:佢哋搵我係因為我以前在美國做開blockchain業務,而佢哋曾經都有訪問關於我另外一間公司GeneOS。今次佢地知我在香港開設口罩廠,見到我masklab相關新聞,就安排我能否做越洋視頻訪問。

睇番訪問內容:https://fintech.tv/covid-fighters-meet-the-mask-makers/

訪問中女主持問Albert口罩如何分辨質素,Albert專業回答:「主要睇中間層熔噴布,過濾率、透氣度、液體阻擋。世界上主要就係兩個標準,ASTM F2100同EN 14683」。

睇完訪問片,最令大家感到驚喜嘅係,原來Albert能操一口流俐英語,跟女主持溝通完全無問題,真係估佢吾到。

 

EOL
去片:Samantha余美虹帶你做吃貨EOL(Eat Opinion Leader)
影片:點播網易朱紀菲訪問冼國林片段。
點擊:”菲一般講股”。
音樂:點播試聽”乞討”。

#口罩 #Albert #maskhk