(美容達人楊佩佩)用Infinity四葉草草本抗痘低敏修復液,擊退痘痘!

依排成日都戴住口罩,皮膚焗到生左好多粒粒啊,真係未見過自己原來可以咁鬼多暗瘡㗎!

不過最近用緊Infinity四葉草草本抗痘低敏修復液之後,情況就改善左好多喇!1枝就可以輕輕鬆鬆去暗瘡、痤瘡、暗粒、消炎同鎮靜皮膚喇!就算石頭瘡都搞得掂,而且仲好快見效添,經臨床測試30分鐘可以殺死100%金黃色葡萄球菌,即係引致暗瘡主要嘅菌種啊!

Infinity四葉草草本抗痘低敏修復液蘊含朝鮮當歸,有鎮靜作用,芭樂可以防止細胞有細菌入侵,茶葉提取物有抑菌、消炎作用,就算係金色葡萄球菌、福氏痢菌、傷寒痢菌、綠膿桿菌、枯草菌等都有抑制嘅殺滅作用㗎!茶多酚有殺菌消炎作用,促進返傷口癒合添,我臨訓前搽完,第二朝起身都覺得暗瘡表面回復平滑,真係好見效啊!

用法都好簡單,搖勻樽身,再用內附刷子直接搽係暗瘡度就ok喇!不過就唔好大範圍咁搽係其他無瘡嘅位置啊,記全懷孕媽媽同餵母乳嘅媽媽都唔用得㗎!

產品 Infinity四葉草 草本抗痘低敏修復液 8ml 由官方提供 

https://www.facebook.com/infinityskincare/

香港分銷商 我的公主美妝店 My Princess 購買點 :

https://www.myprincessyoyo.com/product-4896.html