聖誕講「食」經 – 日本「櫻樺傾城」下午茶系列 聖誕初嚐日式浴衣新體驗

 

好興奮好興奮呀!未去過日本嘅聖誕樹竟然喺香港可以著浴衣!款式全部都好靚靚!用來影女神相真係無得輸架呀!

話說咦家上環一間香港香薰品牌 DK Aromatherapy 叫DK Cuppa Tea嘅茶室,最近出咗個tea set 系列,以櫻花為主題嘅下午茶餐!裡面很好多豐富嘅野食架!熱食嘅野例如有:日式汁煮鮑魚和蟹鉗、帶骨雞肉腸、免治雞肉串、守住傳統的關東煮!

食完熱食 佢有啲甜品添呀!包括有櫻花馬卡龍、櫻花糖霜曲奇、紅莓芝士蛋糕、紅豆鯛魚、當然還有最重要的玫瑰綠茶啦!喝綠茶之前可以加四滴這些花藥!喝了他可以舒緩壓力的情緒,把一天累壞的感覺通通帶走!

另外,佢地咦家有傾神花藥套裝$499或者傾城香薰油套裝系列 $299,買完就可以免費著浴衣影女神相啦!不過就算唔買都可以單租嘅!店舖入面真心好多裝飾都好靚 !有興趣大家可以玩下!

這個很特別的下午茶餐再配上一身日式浴衣造型去影相真係入型又格變做一個日本妹子唷!

以下是DK Cuppa Tea地址:

上環新街市街19號地舖