Super girls 紅白性感打扮拍瑪花纖體廣告

7

青春偶像組合Super Girls 五位成員Heidi、Aka、Jessica、Cheronna、Yanny 今日在柴灣影樓為瑪花纖體拍攝廣告。

1

五位索女一身醒神的紅白性感打扮,盡騷白滑長腿小蠻腰,充滿夏日青春氣息,她們接受傳媒訪問時,還大玩左手掂肚臍測試,當然個個都話咁易做到,完全冇難度。

4

她們開心說:「嚟瑪花做纖體真係好有效,我哋拍攝呢佃廣告前接受了一個為期6星期療程,肌肉都結實了,身型有了線條,本來條腰瘦極都25吋,但依家終於23、24吋。」

她們更笑言:「好開心,依家應大則大,應細則細,最開心最難瘦嘅腰及手臂都瘦咗。」

2

除咗做纖體機之外,療程還包括營養師為她們度身訂造纖體營養餐單,教她們應該食乜?又有啲乜嘢食物不能吃?她們說:「點知一睇張清單,嚇得我哋吖,平時我哋最鍾意食嘅,原來全部都唔食得,平時唔鍾意食嘅,原來係最有營養,又唔會肥,纖體之餘,仲令我哋加深認識飲食健康。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。