韓梓亮帶黃宇希、尚賢揀眼鏡為演唱會準備

樂壇新人韓梓亮TL,帶歌手黃宇希、師弟尚賢去BigHorn揀眼鏡 為下月「向夢想出發音樂會2017」 演唱會準備。非常多謝品牌對我們的支持,由於款式太多,我哋揀咗接近一個鐘,TL笑言差啲反轉人地間公司,多謝國際設計師Kevin Ching的細心推介款式。


黃宇希透露最近忙於寫新歌,曲風比較外國,Shimica表示想做自己喜歡嘅音樂,覺得香港太多情歌,想將喜愛的自己嘅音樂風格引入香港,等聽眾多啲留意,新歌稍後推出,希望大家留意。

韓梓亮表示又忙於訓練,不停跑步練氣,因為今年有很多頒奬典禮出席,知道機會是留俾有準備的人,現在加緊訓練,有演出嘅時候都會冇咁吃力,近日又不停學跳舞,因為下個月音樂會要第一次公開跳舞俾大家睇,自己心情都好緊張,因為冇舞蹈底,不過我都會俾心機努力!

尚賢透露和TL的合唱歌已經推出,收到消息很多朋友都非常喜歡這首歌,自己都好開心,好像打了一支強心針,做歌手係小時候嘅夢想,能夠成為今年新人,真係非常多謝公司的賞識,稍後會推出自己嘅個人單曲。

眼鏡國際品牌BigHorn 韓梓亮 「向夢想出發音樂會2017」 大會指定眼鏡贊助。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。