dbc數碼一台旗艦台《越界傾情》嘉賓 – 林奕匡

Pic 1

由吳綺莉及徐駿楠主持的《越界傾情》上星期請來林奕匡接受訪問。以下為訪問內容及相片重溫:

主持駿楠認為林奕匡個人咁單純,問佢係娛樂圈會否適應唔到?林奕匡話:「入行有人話我好似天跌落黎嘅綿羊仔,但我認為自己唔會係俾狼群食嘅羊囉!」雖然林奕匡講到咁堅強,但佢都有提及一次在香港喊的經歷。原因是因為有一次去上跳舞堂需要轉時間,已同老闆娘講好,但去到個人地話無咁嘅事仲要加錢,之後更加不斷地比佢鬧。

林奕匡提到未紅時曾遭人白眼,被問到會否再見到以前對佢白眼嘅人,依家又有無好現實嘅人痴埋黎,林奕匡話呢排真係見多左呢類人,有些多年無搵過佢嘅朋友會突然主動聯絡,但佢認為真正嘅朋友應該係陪你經歷過低谷嘅人。

主持問林奕匡點解同拍拖七年半女友仲未結婚,佢指未有計劃,而且女友都未認為是定下來嘅時候,但佢好慶幸女友一直以來都好支持自己,在歌曲上亦有俾意見佢。林奕匡話最欣賞女友又靚又聰明,大家都愛音樂,最巧合是雙方家庭竟然都住同一條街,兩家人關係相當好。

林奕匡話〈高山低谷〉帶左好多意想不到嘅嘢比佢,當中有好多幸運原素,但佢話一定唔會寫多首同〈高山低谷〉差不多嘅歌,要寫一定寫比呢首更好嘅。主持駿楠問到佢有邊位偶像想效法,佢認為是方大同,因為佢覺得唱好歌、作好歌係可以令香港樂壇層次提升。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。