[K韓公社] 那些年採訪過的韓星 —— HIGHLIGHT

用全新隊名「HIGHLIGHT」出發既Beast,岩岩就係亞博完左佢地「Can You Feel It? 」巡迴演唱會既香港場!全場氣氛勁HIGH!!搞到aki都熱血沸 ,忍唔住一齊狂呼呀!!

未開場,全場粉絲已經好急不及待,係咁不停狂呼佢地既偶像出黎!全場既燈一熄,台上佈簾一落,5位成員現身,全場暴動樣既歡呼聲,真係令aki想放低部機,走出去同粉絲一齊癲! HIGHLIGHT以「CAN YOU FEEL IT?」一曲揭開序幕,粉絲手中應援燈由中央系統控制,不停迎合歌曲及台上螢幕顏色而變色,真係堅靚!!

唱到咁上下,成員當然要同大家傾下計!MC環節係唔少得,佢地當然好識做咁不停冧FANS啦!東雲仲用許留山既芒果甜品黎形容香港既FANS,好似芒果一樣咁甜,把口真係甜死人呀~~最記得,成員李起光帶頭,話龍俊亨好可愛,問大家有無發現!跟住鏡頭就影住佢個招牌無奈暗笑樣,佢就又開口話剪短左頭髮,因為香港粉絲太熱情,所以熱到要剪短!連個髮型都要關粉絲事!為左冧你地,佢地可以去到幾盡?

佢地見呢次既應援燈係可以隨住指令變色,當然又要玩下中二病「超能力」遊戲啦!5位成員逐個講顏色,手燈就跟住變,完全滿足哂佢地既童心需要!XD…而最高潮既位就係哂尾段,因為Beast時期既經典歌曲「midnight」、「beautiful night」、「Fiction」、「Shadow」、「Good Luck」、「Shock」出哂黎,全場high爆左!aki都已完全失控狂呼狂跳!最後,耀燮佢死都唔肯走,死都仲係到唱!仲問其他反左後台既成員話:「真係走啦??」,就繼續唱多陣就反入去。以為真係完既時候,又再全員出反黎,唱反首「Plz Don’t Be Sad」,同大家一齊玩埋推波波先真正完show!

 

 

 

Aki C

大家好!我叫Aki呀!雖然個名好日本,但我都係偽韓人一名,只要係關韓國既野,不論KPOP、韓劇、韓食、韓景點乜乜乜….都關我事架!而我係到都會分享下我同韓星合作過既所見所聞,當然唔少得去韓國玩既趣事啦!希望大家多多指教呀! FACEBOOK: Aki Sakura