《港飲港食》張羽希Venus帶星座少女食海鮮、打邊爐

日前星座少女Staries榮幸被香港首位韓國出道實力跳唱歌手張羽希,應邀上《港飲港食》飲食節目擔任嘉賓。她們除了對唱歌跳舞有研究外,就連對食物都可以高談寛論,甚有研究。今次一連二集請到星座少女,去到佐敦悅軒海鮮酒家及元朗富盈一同出席拍攝港飲港食頻道美食介紹。

隊長Emma(潘小環): 今次是第一次拍攝飲食節目 很興奮 因為平日都要控制體重 今次可以光明正大甘食 可以大飽口福 嘗試左好多款特別的美食

Cman(李善敏):我幾鐘意食海鮮,但因為要控制飲食既關係,終於可以籍住今次機會滿足一下,以前我都會帶我嘅日本朋友, 用日文介紹香港嘅食物, 希望俾佢哋認識更多香港本土美食。


Poyiu W(黃寶瑤):一直都好渴望拍飲食節目,難得今次有咁嘅機會。 由細到大都好鐘意食野 亦都好嘴刁但就唔偏食, 每次去旅行食野都會同朋友一齊拍片扮飲食節目, 甚至乎用韓文去介紹, 例如曾經喺台灣夜市拍片 品評唔同既台灣特色美食 , 自己亦享受做主持中嘅過程和分享。

Kamy(徐嘉美): 自己本身都好鐘意食野,所以一直都想拍呢類既飲食節目,難得Venus邀請做嘉賓真係非常開心, 希望有機會我哋都可以做下主持, 關於飲食或綜藝嘅節目,挑戰新嘗試!!!

Staries剛參加完北京央視的星光大道的年分賽, 她們表示非常榮幸能再一次前來踢館, 亦是全港第一隊同一年內參加兩次比賽既女子組合。
經過這次的比賽, 令到Staries遇著很多工作機會, 而即將會擔任主持拍攝有關的飲食節目或綜藝節目。同時聖誕期間亦需要工作, 她們都認為現階段以事業為先, 珍惜每一個機會。

 

第一日悦軒
重點推介:長腳阿拉斯皇帝蟹、大瀨尿蝦皇、避風塘炒大肉蟹、巨大元貝皇、特大聖子皇、極品燒鵝皇、金獎叉燒皇、人參湯蝦餃皇、灌湯鮮肉小籠包

第二日富盈
招牌猪骨煲、新鮮走地鷄三食、狗子鴨煲、支竹羊腩煲,跟住火鍋配料:小菜有招牌炸豬手、秘制幹煎南非鮑、芥末煎咸魚茸肉餅。

香港首位韓國出道實力跳唱歌手張羽希(Venus Cheung),為食貓張羽希(Venus Cheung)成為港飲港食雜誌主持,將會推介全港各區的美食,共二十集。

悅軒海鮮酒家
地點: 佐敦德成街1-5號地下
嘉賓:Staries星座少女(Emma 潘小環,Cman 李善敏)

富盈
地點: 元朗教育路54-66號順發大廈1樓
嘉賓:Staries 星座少女( Kamy 徐嘉美Poyiu 黃寶瑤)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。