[婷婷遊踨] 週日好去處 社創青蔥市集

香港社企協會為支持本土原創,今日(18日)開始舉行一連兩日的「社創青蔥市集」,市集內有超過40檔手工製品。藝人劉婷婷Coka 今日就去左為於觀塘駱駝漆大廈既市集,睇下有什麼特別。
一入到去就見到有Band隊表演。問番主辦單位,原來兩日搵左共10多隊大專組合,分別LiveBand唱歌及勁舞表演,真係有聲有色。

門口第一檔吸引到婷婷既就係這位畫手繪的,畫得好靚,有機會真係想試一試。

入到裏面,又有野吸引到婷婷,原來係手繪布袋。問番檔主,原來她5分鐘就能完成一件作品,完成前會加層防水,不過清潔最好用手洗。

能夠5分鐘就完成作品,唔知關唔關佢雙手同時開弓呢。

大家覺得婷婷手上這只咁可愛既公仔值幾錢呢,大家只要放低錢,就可以抱返屋企。

最後原來仲有個特別環節,魔術師魔界歷蘇Berry 客串,表演魔術,咁就搵多婷婷上台做助手。


婷婷好多謝香港社企協會Kenneth 同Fion 邀請出席,覺得他們辦得很成功。婷婷話一定要介紹比身邊朋友,明天最後機會,大家記得把握。

 

日期:2月18-19日(星期六,日),時間:12PM-7PM ,場地:觀塘駱駝漆大廈2期3B室。

活動宗旨
1. 「香港社企協會」(H.K.S.E.A)乃一間非牟利機構,致力於推動本港慈善活動,旨在宣揚各界企業關愛社會及實踐社會責任,範疇包括:構建長者、殘疾人士、弱勢社群及長期病患的社會價值、關愛社群;並培育未來領袖,構建社會核心價值。
2. 「2017 社創青蔥市集」旨在能為各手作者、創業者提供一個服務平台,同時於每次活動中,能為各區有需要人士提供物資援助,本會希望透過最簡單的活動方法,為各界人士帶來關愛和溫暖,從而達至關愛社會、構建和諧社會之目標。
活動理念
3. 本會誠邀本港各手作家、初創業家參加是次舉辦之「2017 社創青蔥市集」以推動社企理念及共同履行社會責任,與大眾同樂

https://www.facebook.com/events/708272816016998/

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。