網絡大電影《穿越愛情線》媒體主演見面暨角色試鏡會

989edd78-c245-437e-849e-bd0440ac855a

日前香港人氣組合天堂鳥BOP及女子組合Bingo齊齊現身網絡大電影《穿越愛情線》媒體主演見面暨角色試鏡會,該電影由天盟娛樂有限公司出品,夢旅製作、彩妍娛藝平臺及夢成真娛樂製作有限公司聯合製作。
b8f9ff75-60e3-4174-a833-14796b99c4e1
天堂鳥BOP及Bingo從出道來對音樂熱誠用心,之前因拍微電影及MV受導演玎玥琦Tony啟蒙下對電影產生化學性地鐘愛,以促成今次電影一拍即合,今次该电影仲揾黎藝人及幕後人黃合惠擔任制片。系試鏡會上,女主角Carman被問到覺得男主角Gordon呢個對手點,Carman即刻笑笑口話「高大威猛有型靚仔」,其后又認真表示自己系第一次拍網絡電影,形容呢套電影系特別既愛情穿越故事,佢仲話係戲內同Gordon有少少親密戲,所以好緊張。男主角Gordon聽到即刻笑言「好似我緊張d喎,我本身個人好怕醜架」,被問到今次分別飾演男女主角有冇做d咩功課去準備,Gordon表示「導演對我地都好有要求,我地已經有圍讀過劇本,黎緊都會經常坐埋一齊研究點樣去演繹角色」,仲笑言「第一次演愛情戲,希望可以擦出火花」,不過就唔知佢想同邊個擦出火花喇。
e024f0c9-7657-4907-9d39-515798d04c25
天堂鳥成員Tyrese透漏今次係戲內飾演Gordon好兄弟,仲話即系做返自己。Odilia被fans稱讚性感女神,Christy 同Carman就會係戲內一齊跳舞,仲話會比人推落地,所以而家都開始練習定跌落地先。
《穿越愛情線》

一個穿越時空的奇幻愛情故事,讓男主角游走過去與未來,從而找出真相改變未來,他每一次的抉擇,都造就不同的蝴蝶效應,過程曲折離奇,結局出人意表,讓觀眾重新思量(預知與無知)的人生哲理。

出品人:顏培意
監製:徐堃、孫翠沂
導演:玎玥琦
制片:黃合惠
故事原創:玎玥琦
編劇:玎玥琦、王速馳、卓三
領銜主演:葉灝基、關嘉敏、許俊豪、陳康琪
參與演出:歐振源、周彥、陳可、楊斯捷

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。